邊緣地帶︽☉_☉︽ 
michelle628
暱稱: 冰雪
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
個人狀態
嗯嗯...
沉沉悶悶的...昏昏欲睡的
沒有任何幹勁的一顆星
七上八下地忐忑不安
暫時唔會打新的日記
但係留言會繼續回覆
多謝各位的支持和關心!


送上一杯『(熱)檸香甘菊花果茶』給自己
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-26
考完試啦...
咖啡廳
2008-05-13
2008-05-12
文章分類
全部 (64)
日記 (45)
冰天雪地的回憶 (11)
留言天地 (1)
緣分天空 (6)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 375
今日人氣: 3
累積人氣: 3351
2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天


2007-12-15 開心 分類: 日記

呵呵∼∼真好,三條魚都未死∼∼一起床就去看它們...好開心喲∼∼成日見到條魚魚kiss,好得意呀∼∼

突然發現施sir超級殘忍,要我們做什么生態球。

明知道那些魚魚一定會死,還要我們養。唉∼∼等到魚魚們真的死了,也許我會很不舍得,很傷心∼∼

就來考試了∼∼有點怕怕...從來未試過那麼緊張考試,真的很想做乖乖女的滋味∼∼因為我現在是乖乖女!

很享受做乖乖女的感覺...

  




訪客留言 (返回 michelle628 的日誌)


敏∼ 於 2007-12-17 10:13 PM 發表:
我唔認同∼我覺得佢地最多可生存兩個星期∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你果條死咗未?
Posted at 2007-12-18 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



michelle628 於 2007-12-16 04:15 PM 發表:
 係咩?唔死ga?
希望啦∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kathy_4ever 於 2007-12-16 11:10 AM 發表:
我睇完你打D野..
都有同感..
生態球入面D魚唔會死的..{都係呀SIR講的}
有水草食..
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rainee 於 2007-12-15 09:14 PM 發表:
生態球的魚魚好似唔會死架BO`
就算係都係餓死吧,,{我都未整過}
正係聽過亞SIR講
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]