好亂呀∼∼
成張檯鋪滿咗各式各樣的功課 中文做少少,Eng又做少少...... 搞到成張檯好似垃圾咁T.T
唔知點解,個心又好似好亂咁~但係為咗乜呢? 好似...好似係為咗某個人. 是誰?或許我知,但不想去諗. 佢...我放棄咗了.唔會去諗了...... 一切順其自然@..@ 或許某天,佢會發覺自己鐘意咗我~~哈哈