| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 30 日 星期日  |
| 唔可以再玩了!!!~~~ |
分類: 日記 |
555...
好後悔...又冇溫到書了T.T
唔得,今日唔可以咁了.
放假咁多日,都唔知自己做咗d乜......
嗯~~今日唔做功課,溫書!
咁至少都叫溫咗一日書呀!
剩低2日~加油do homework
嗯,就咁安排!!!
|
|
|
訓覺重要D or do homework重要D ar
|
網主回覆
do homework重要D
但係,會忍唔住瞓覺~~ Posted at 2007-12-31 11:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
rainee 於 2007-12-30 10:43 PM 發表:
加油呀,, 雖然好似怪怪地 不過都講一句:: 大家一齊努力啦!!
|
網主回覆
好好~~
大家一齊努力啦!! Posted at 2007-12-31 11:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁就加油la~~!! Posted at 2007-12-31 11:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯~~~一定!! Posted at 2007-12-30 01:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|