嘩!我今日好辛苦呀,我由沙田體育學院(火炭)跑到沙田文化博物館(大圍),之後仲要游水tim,游成2000米呀!
不過,我之後就有得食pizza做午餐呀!
我今日去咗學小提琴,拉得唔係咁好,比老師話,其實係因為我病了,冇咩點練琴,媽咪早已經同佢講過架啦,佢仲鬧我。
拉完琴之後,我同爺爺食麥當勞,番來嗰陣我仲見倒趙主任tim