(1)
今日多左一個契哥><好開心呀><
我覺得佢已經係全班最令仔果個泥嫁啦
仲有d都幾令仔ge,有個就係可愛lor~
好鬼可愛嫁佢><連呀碧,呀茵,呀淇都覺>///<
(2)
果個xx成日都跟住我地,都唔知點解,果日食飯果時仲聽到佢係到講我地點需之類ge野~~
我覺得係人都覺得佢好煩lor~佢成日跟住人地,人地去邊佢就邊
佢只係做左中文科長炸ma就好似以為自己係班長....
oh my god 啦!!!!佢真係煩到冇人有,佢仲比我煩好多.....
佢見我地冇同佢反,佢就痴住第二個!!!都唔知佢lom咩嫁!!!
係我地見到佢似講我地果時好無奈lor~
~End~
|