唉~唔知why今日悶過放假? 上電腦堂o個時,成堂都o係度睇about電腦硬件o既文章~ 我地要睇10頁呀!d人都未睇完, 就話唔好睇....我總認為要問野tim~ 好彩唔使.... 係度講d電腦o既野,總拿之前電腦o既野出o黎give我地睇! 悶到爆呀!! 音樂堂係禁吹笛同listen歌~ listen左十幾次喇!佢唔悶,我都悶啦~ 都傻傻地嫁!