| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 24 日 星期二  | 
今日一上中文堂.......  |
今日一上中文堂,
就俾張sir罵~唉~~差唔多企足成堂呀~~
企到死禁滯~~
其實我地都有d唔好o既~!
跟住miss chan叫我地去樓下睇花~
真係有d悶嫁!不過可以鬆一鬆呀~~^^
之前,miss or又叫我地番去準備明天o既早讀~
因為要出去講英文呀~死喇~~
我最唔識就係英文喇~!
希望唔好係我喇~!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~每日一好歌~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
關智斌-分手不要太悲哀
曲:Lee sang jun/Seo dong sung 詞 李峻一 編 橋韜
她講分手的剎那 我雙手發冷
手中的杯傾瀉了 沒法再緊握
過了今晚 吃過這安慰晚餐
酸與苦都夾雜 再孤單也咬實牙關
很想講一聲抱歉 我很少抱妳很多抱怨
不可抑止的悔意 火災那樣蔓延 散了都好
若妳找到某個他全程幸福 我也快樂到想哭
#即使分手不要太悲哀 即使分手都故作慷慨
拎得起的相信也拋得開 單身也會精彩
分手都也應該 講不出的感覺藏心內
原諒我將頸鍊拋進了深海
妳送的真太多 由塵埃覆蓋
山頂一起腑瞰過 這花花世界燈火處處
一聲不響親吻妳 呼吸那樣自然
到了今天 若我不識趣再數 從前歷史多一遍
也怕會令妳困擾
repeat #
當初相處已欠火花 無奈看著妳在最後別離偏偏很記掛
後悔嗎
repeat #


|
| 打日記個時間︰2006-01-24 06:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | ... | 250 | »
|