唉= = 今日又要番學- -)路人甲:鬼叫你成績差 好唔想番學囉.)趙生:我唔番學都冇人理. 數學呀sir超白痴- -分唔清我係一個受害者- -仲要唔俾糖我- -整到又俾人串我冇糖 英文堂就無無聊聊咁過左 放左之後同三個路人去左黃金 去完就番左屋企lu- - 路人乙:點解你泥一日咁無聊既=-=?