ゞ明天會怎樣?じ
mickey31015
暱稱: MickEY
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
100`問
2009-03-25
09.3.18
2009-03-12
2009-02-15
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 12
今日人氣: 4
累積人氣: 553
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌訂閱
cRazYsU
2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


學急救... 分類: 未分類

琴日同前日(即系22同23號)

同liz一齊去左學急救

系左墩上堂

11月22號(六)

第一日上堂就 "遲到"

真系好黑,,應該系超黑,,,

果個老師開頭以為好好人,,

點知超賤格,,

狂系班度講我同liz遲到,,

又叫D人千其吳好遲到

超煩囉,,

成個阿婆甘,,甘老都未結婚,,

遲早都變老姑婆 ar,,

超賤囉條友,,狂針對我同liz囉,,

上堂果陣,,

又話我地遲到又鬧我地吳認真,,

其他人都吳系好我地好多姐,,

有D人玩得仲離譜過我地,,又吳鬧佢地,,

Just 鬧我地囉,,

賤格,,睇佢過死八婆幾時變老姑婆!!!!!

11月23號(日)

為左吳再遲到,,我同liz就提早答車,,

甘次再無遲到(haha,,今次仲吳激死你),,,

果日又有兩個男仔遲到,,

我以為條友又會鬧人,,

點知條友超好聲好氣囉,,

超賤格er,,

死PK,,

後來又鬧我地系到玩囉,,

不過好彩後來都幾好玩,,

Y??

因為識左2個女仔,,

一個住美孚,,一個住藍田,,

住藍田果個原來讀果間學校就系我屋企樓下,,

真系有緣,,

佢地兩個都好玩得架,,

落左堂後,,我地四條友一齊去答地鐵

系地鐵度,,我地狂笑,,

超kai,,,



2008 年 11 月 6 日  星期四   晴天


完左UT... 愉快 分類: 未分類

oh yeah

終於完左UT

今日勁玩+喪玩

首先去黃埔唱K

11點唱到3點9

我2點8就走左

Y??

因為我同Lydia

去左睇戲

High School Musical3

超好睇
超High,,,

但女班長佢地

就去左影貼紙相

呵,,無我份ge,,

嬲嬲>.<

下次一定要補番架,,,

跟住就由黃埔行去土瓜灣

行到死吓死吓

就係為左買History唧材料

無奈=.=

甘就一日啦,,,



2008 年 10 月 30 日  星期四   晴天


好慘ar... 疲倦 分類: 未分類

Tomorrow 就UT啦,,

溫都未溫過書

想溫又溫吳入腦

超慘,,,

真係有心無力ar,,,

**如有任何考試祕訣

歡迎留下祕訣

本人將會萬分感激

記住留CM ar,,

Thx!