| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 13 日 星期五  | |
| 2006-10-13 |
今日都係開番個blog喇.....比miss鐘睇到就睇啦>.<
頭果兩堂science堂......D Grasshopper好核突呀~.~
中堂史....個呀sir真係好慘呀!!!!都冇人聽佢講書既@@........
之後聽講座.....話明講(座)....都冇得坐既>.<企到好攰!!!我地學校被人投訴呀!!!!
投訴果個人都幾無聊下!!!不過又講得幾啱既........''''
兩堂英文~上左MMLC..~過得好快@@
LUNCH.....生活滋味~雖然唔係最快去到!!但係都有位XDD'''
而家開始有DD鐘意上Maths堂添^0^
中文.....聆聽.....悶悶悶!!!
今日係夏令既最後一日喇!!!!!
由下星期一開始就要放3點8喇~.~
唉!!!!聽日唔想RSP啊!!!得我一個番炸...唉!!!
|
| 刊登時間︰2006-10-13 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 200 | »
|