sTilL mIsS y0u
miffy1922
暱稱: kI
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
welcome 2010
2009-11-30
2009-08-04
2009-07-18
2009-06-04
文章分類
全部 (43)
♀100問♂ (7)
●日常生活● (30)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 98
今日人氣: 3
累積人氣: 16644
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 12 日  星期五   晴天


100問 分類: ♀100問♂

001 ♥ 依家幾點 ? 10:46 p.m
002 ♥
花名係咩? Ki

003 ♥ 幾歲 ? 就黎13
004 ♥
中學定小學
005 ♥
讀邊間 ?o?  德愛
006 ♥
依家緊唔緊張興唔興奮先 ?!  做咩要緊張,咩要興奮??
007 ♥
對我第1次作100問有冇信心 ?OK la
008 ♥ Best fd
有幾多個 ?  無限
009 ♥ GD fd
有幾多個 ? 無限 

010 ♥ 夾埋有幾多個fd ? 無限 

011 ♥ 依家除左做100仲有做咩 ? 做人,呼吸,心跳....
012 ♥
你幾耐UP一次blog? N  

013 ♥ 而家想講咩? 我唔想做100
014 ♥
憎唔憎火星文 ? no
015 ♥
你係咪火星人 ? 我係地球人呀!!
016 ♥
對火星人有咩感覺?
017 ♥
如果你係自貼區發現假相人會點 ? 唔知呀!
018 ♥
愛做100問嗎 ? oK La
019 ♥
中意打書面語定口語 ?  
020 ♥
最中意咩科目 ?  P.E
021 ♥
對於625號打8號波唔洗番學果日有咩感想 ?
022 ♥
你會點叫你條仔/ ? 冇aR
023 ♥
大吉利是講句 ,如果你條仔/女入左醫院你會點 ?  祈求上天保右
024 ♥
自問堅強定柔弱 ? 一半la
025 ♥
多唔多講粗口 ? 唔多 

026 ♥ 憎唔憎人講粗口先 ?
027 ♥
玩左XG有幾耐 ? 冇玩
028 ♥
覺得XG好唔好用 ?  上題

029 ♥
最中意食咩零食 ?  朱古力
030 ♥
最中意飲咩 ?  凍檸水
031 ♥
你係咪LES ? 唔係
032 ♥
最中意邊間網吧 ?  冇去
033 ♥
中意睇漫畫定小說 ?  小說 

034 ♥ 咁又中意睇邊類多呢 ?  About Love 

035 ♥ 自問粗魯定溫柔 ? 粗魯

036 ♥ 你依家有冇男/女友 ?  
037 ♥ (
應上題*)靚唔靚仔/女既先 ? 呢個問題.........好難答.....  你覺得呢
038 ♥
睇過淫碟?  No!!!!
039 ♥
自問淫賤定淫蕩 ? 兩者不是
040 ♥
初戀幾時 ? ! 你/妳話呢?!

041 ♥ 覺唔覺我好煩 ? ok啦,because of 100
042 ♥ (
應上題*)咁你自己又有冇 ? ?唔明 

043 ♥ 鍾意睇TVBATV ? tVB
044 ♥
你係英文白痴定中文白痴 ?  英
045 ♥
有幾多個真心FD ?  um...2
046 ♥
有幾多個酒肉朋友 ?  酒肉?
047 ♥
自問樣衰定靚定型定索定普通樣衰
048 ♥
你會否過份自大 ?  no
049 ♥
如果有個人狂講爛GAG俾你聽但又一D都唔好笑而且好無聊你會點......
050 ♥
口頭蟬係咩 ?  白痴

051 ♥ 出街通常去邊 ? 5定ga bo

052 ♥ 如果第日你結左婚之後個老公/婆叫雞/鴨你會點 ?o?  一句,離婚!!! 


053 ♥ 唔開心果時會點 ? 話比知心好友知
054 ♥
拍過拖未 ?   
055 ♥ (
如上題回答未的請往下題*)想唔想拍拖?點解?  OK la~試下係點
056 ♥
多聽邊類型既歌 ?好就ok
057 ♥
俾人話過姣婆/佬未 ?
058 ♥
你果班有冇爛gag ?  冇
059 ♥
咁又有幾多個 ?  冇
060 ♥
作過愛情故事未 ?   少少la
061 ♥ (
應上題*)有冇po上網 ?  有嘅...
062 ♥ (
應上題*)口語定書面語的書面語

063 ♥ 最鍾意咩字型 ?   cute
064 ♥
座號係幾多 ?  26
065 ♥
初吻幾時俾左人 ? bb的時候唔算就......
066 ♥
有冇搶走過人地初吻
067 ♥
你地老豆老母俾唔俾你地出夜街 ?  打死我咩?
068 ♥
最多出到幾點番 ?  6點半 

069 ♥ 幾歲可以自己出街 ?  11
070 ♥
覺得自己自唔自由 ?  ok
071 ♥
想要正身材定靚皮膚 ?(只可二選一 ;P) 是但la
072 ♥
如果有1日你毀左容會點 ?  唔知
073 ♥
如果有1..朝早起身變左個大肥婆..你會點 ?  會先算la~
074 ♥
最鍾意邊個歌手 ? 冇bo

075 ♥ 佢係邊度人黎 ?  冇aRRRRR

076 ♥ MSN有幾多個人 ?  58

077 ♥ 幾歲開始識打字 ?  呢個問題......
078 ♥
用咩輸入法打 ?  呢個問題......
079 ♥
住邊 ?  仲有11搬,搬咗先la
080 ♥
你老豆老母對你好唔好 ? ok
081 ♥
試過離家出走未
082 ♥ (
應上題*) 想唔想試下 ? 唔想,會比人打!!
083 ♥ (
應上題*) 點解 ?  會比人打!!
084 ♥
鍾意聽快歌定慢歌 ? 刀ok
085 ♥
最憎邊個藝人 ? 冇

 086 ♥ 上堂會做乜 ? 聽書,做功課.發夢
087 ♥
鍾唔鍾意自拍 ? 唔仲意
088 ♥
有冇俾人話過你自戀 ?  
089 ♥ (
應上題*) 咁嬲唔嬲 ? 都話冇,又點嬲?
090 ♥
仲有10題就完囉啵 ;有咩感想 ?  我聽日要打波呀!!

091 ♥ 呢個100問係邊度黎 ? http://hk.myblog.yahoo.com/wytingwinnie2006/article?mid=143&prev=146&next=141
092 ♥
最鍾意咩公仔 ? 刀oK la 

093 ♥ 我係咪好多野問  ?  係呀!!!好煩呀!!
094 ♥
咁我煩唔煩先 ? 係呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

095 ♥ 你瘦定肥 ?  你話呢??
096 ♥
你有冇寵物 ?  

 097 ♥ 覺得呢個100問點一個字’’’’’’’’
098 ♥
知唔知作呢d有幾辛苦 ?  知唔知我都答得好辛苦呀!!
099 ♥
做咩唔出街咁得閒係度做100 ? 唔知呀!!! 你好煩呀!!! 我仲有一題咋......

100 ♥ 依家鍾意邊個?

?我鍾意.......... 唔話比你知!!!哈哈   好多嫁,鐘意唔等於