| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

 2007 年 11 月 8 日 星期四  |
離開6B的日子(第117天)~~考試~~ |
分類: 未分類 |
唉~~
呢排考試完la~
我好sad...
主要5係因為成績,
而係...
我就黎普通話朗誦比賽la~
老師同我練左1次咋!!!
同埋...
有勁敵出現!!!
我一定輸...
仲有,
本來我自信最大o既科目...
普通話
我考試竟然得82分!!!
我心情真係跌到落谷底...
係人地面前
我仲要強顏歡笑
扮冇野...
其實最傷心、自悲係自己
但係有邊個可以係我身邊支持我???
被Best FD 打敗
係好sad的事
不過
係普通話朗誦
我一定會打敗你嫁, Suki~
大家一定試過被朋友遺忘
我今日又經歷左
之前都try過
我真係咁easy 被人 forget???
點解你地三個經常forget我???
我個心好痛
永遠都淨係見到你地三個的背影
而我只是默默咁跟住...
點解?
琴日Jasmine去Choir
你地陪佢lunch
但今日
我去Choir叫你地陪我
你地卻對我視若無睹???
只有Jasmine肯望我...
但係又走左...
望住你地一齊走個刻
我真係好想喊!!!
算la~
Maggie , Suki , Jasmine
不如...大家...唉...
說不出的兩字...
將永遠成為心中的烙印...

|
| 發表時間:2007-11-08 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 36 | »
|
|