唔知要講乜好,總之。。。以後假如有機會再見啦! 最好就。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
唔好再見面啊!
因為我驚自己會將脆弱噶一面。。。。。。。。。。。。表現出來~~
想一直愛你~~因為我真系好中意你~~~ 所以我驚我地真系唔得再見面啊!!