中三最後1日上堂lu`;(過得好開心xD`
早會;
3姐妹傾計.傾傾下諗起手廣告歌;D
背極都背唔到;
搵joman同肥婆佢地1齊唱x_x''勁!
早會完.
之後精輸錯;要幫牙妹拎書包上5樓.v.
你次次都贏的!唔同你玩xp
pe堂:) 打魚毛球.
條友成日打到飛左出去!
中文堂;] 好凍好凍.
全年功課做反思作文:)
ms派珍寶珠;p我想下年都係佢教t^t
英文堂;] 小測.完全唔識!?
之後玩播音樂傳野.
勁搞笑囉佢地xp 專蝦成哥xd?
午膳;] 上3樓玩fb~玩上隱
西史;] 好凍.洛洛借佐件外套比我.仲係咁凍!!咩事?
之後同高遠傾計xD 哈哈.笑死我啦;
後尾條變態仔對住我做啲勁核凸既野!!!!
真系要洗眼>_<'' 諗起都勁嘔-口-?
第十節.數學小測.唔識;s
去次所同便便傾計~
唉!要比人就用親手寫既比人na;>夠誠意v3v''
之後派左勁多野番去!!超重
同僑詩走先..我邊行邊跌;
番到屋企隻手紅哂?超痛ah!;<
3E好可憐lo.咩活動都冇得搞-,-
放又放最遲;(咩道理?
|