◈玲♡|〞﹊
♥歡迎來到我的☞日誌☜我會在此寫關於我和朋友的事情o(≧v≦)o,一定要睇啊!!
mika96
暱稱: ‥玲﹊《玲∥‵
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 31
今日人氣: 3
累積人氣: 1824
2009 年 2 月 8 日  星期日   晴天


阿威要走啦 傷心 分類: 未分類

今曰早上9:00羽玲冇啦啦打彼我

佢話阿威今日12:00就走啦〒▽〒

我馬上起床換衫、刷牙洗面、食早餐9:50就出門口

PS;;我同媽媽講我去還書,但我係去送阿威走

落到樓阿威打彼我就叫我去籃球揚睇佢地打波-   -

可惜我只可以玩到11:00

所以我冇辦法同佢地去羽玲個到

只可以叫羽玲來

到左10:32佢先到我只可以玩半個鐘頭就走啦

回家前媽媽同打電話同我講佢等震同老豆出去荃灣買菜

我就叫左羽玲佢地來我屋企

玩左一個幾鐘頭爸媽就翻左來

我馬上叫羽玲佢地走

爸媽佢地發現我冇去還書罵我_(︶︿︶)_

食完飯後我又同媽媽講我去還書

媽媽叫我帶埋細老去

同埋3:30前翻來,但我又係去左羽玲個到

PS;;完來阿威下午先走

之後同佢和阿威去長安公園玩

我地玩「轉轉圏」我同羽玲彼阿威轉

我彼阿威轉到跌左落地超超超超超痛(〒︿〒)

PS;;跌左落地、反「但」、圏左幾個轉冇哭種笑緊<( ̄︶ ̄)>

玩左一震之後羽玲就送我地去車站

之後就自己翻屋企啦!!

 






訪客留言 (返回 mika96 的日誌)