今日神早流流阿威打彼我
佢話佢到左長宏
又問我出唔出得街
我同佢講屋企有人同埋家人唔彼我出街
佢好似好失望
十分鍾後我打彼佢同佢講我爸爸、媽媽出左街
PS;;爸爸去了小巴站找站長傾計、媽媽去了荃灣買餸
之後佢馬上上來
佢在我家玩了十五分鐘PSP
我就叫佢走
到左下晝爸爸又出左街
媽媽就在家z…Z…
我同細老都想出街
但媽媽唔彼
我就同細老開you tube唱超人迪加主題曲
媽媽好火就叫左我地出街
我地超開心
之後我將這個好消息話左彼倩婷、羽玲同阿威聽
羽玲來到時我以為佢會送情人節禮物彼佢
點知咩到冇
今日係情人節
我希望各位男仔都有禮物收、每對情人天天都開心
同埋希望某某種記得有一個鐘意緊佢的人……
|