今日去面試啊!!!
淆底
我同媽咪12:30出門口
去到操場以經有好多人
PS;;呂明才都有十幾個啦
之後我地上左禮堂聽副校長介紹等陣做D咩
之後我同甲組D人去左另一個課室
PS;;甲組全部都係呂明才D人,有D就去左令一組,但只有3-4個
我地分開兩組:
A組同埋B組
A組就先中後英
B組就先英後中
我係中文先
好采姐
中文就叫我地自我介紹同埋討論問題
英文就都是自我介紹先之後就問你一D問題
例如:住邊、支持玩電腦嗎、通常會做D咩、會去邊間餐廳食飯... ...
勁易囉
全部都答到
只係自己介紹快左小小其他都ok
唉... ...
下個禮拜四去李賢堯面試啊!
好驚驚又好淆底添
加油+油
唔好緊張啊!!
只要努力D去溫就得啦!!!!!!
|