今日下就2點幾
羽玲黎長宏
我地班男仔個個都吾得閒陪我地玩
衰到死
倩婷又吾得
原來有時冇左佢地都好悶架
但系如果佢地知我地講乜佢地都會
有時好煩
有時好搞gaY
我同羽玲好似冇家可歸甘
周圍行-_-v
正所謂「夏日炎炎,到處流連」
我地行到3點幾到
羽玲就去左我屋企玩
Ps;;因為老豆番左大陸.媽咪又番左工.屋企可以話唯我獨尊
到左6點幾
羽玲好肚餓
我地就1齊食杯[面]
好飽v0v
我地都癲晒
到左7點4羽玲就走左
之後勁悶囉
呢1日就甘無聊過左
聽日又考試喇
真系開心
好早放
超鍾意考試
因為做完卷有時間可以畫畫
又可以早放
真系好期待每年既考試
|