今日我遍blog會寫得好少好少
因為我細老... ... ... ... ... ...要怪就怪佢啦
我同羽玲、細老去左圖書館
翻屋企果時就買左我最like旣「珍珠奶茶(涷)」=)
之後就翻左屋企
冇心情-.-
唔寫啦!!!!!!!!!
再見\ □ /