今日去左行山
PS;;成日都去
去行山嘅人有:我、細老、倩婷、牙威、青蛙狗、陳永陳、吳俊霆
今次連吳俊霆都黎埋啊^ ^
好開心
但羽玲冇去T-T
唉...差D就人齊啦
我地今次又上左「蟑螂屋」
PS;;果個名我地起嫁,因為果度好多蟑螂w0w
行下行下我地見到戴老師-_-v
PS;;我班嘅普通話老師
唉...黑仔
我地行左我地最like嘅路上「蟑螂屋」
羽玲唔係度環境ok靜、好舒服=)
但冇左羽玲有D悶=_=
唉...曾羽玲!!!!你聽曰好同我出街啦!!!\ - /
果假好快就完啦
但D功課種有DD末做完/ - \
鳴鳴鳴..................
|