朝早我同姨媽同埋雯姐
去長發邨體家庭用品&日常用品
不過雯姐凈系掛住去體文具
我就幫姨媽幫眼體傢具
之後我地就去左體文具喇
雯姐買左毛巾盒同埋一個kuromi既袋
用左80蚊¥v¥
唉 一個果細袋仔就用做6啊幾蚊
ps;;不過我都有
姨媽就嘮雯姐浪費金錢
我同雯姐事後都覺得
而且好後悔嚄
之後就回家吃lunch
到下驟兩點幾個時
等姨媽啊爸距地出左街之後
我地兩個(me&雯姐)就繼續出街
本身霖住去荃灣行下
後來怕麻煩 就乾脆去青衣城算喇
行左之後就去吃許留山吃野^ ^
叫左兩杯野加幾碟小食
就用左差唔多90蚊
出黎去完廁所之後就行過對面既通利琴行玩鋼琴
系甘咦丁左兩下嗻
之後去左三聯書局體鬼故
出黎後就去左運動家體鞋
買左一對NIKE鞋
後來送左比雯姐
之後就從海皮行去長發
沿途坐低吹海風
體到有人釣魚
之後見到好多狗仔
只史納莎好cute吖
ps;;其實我勁多狗仔都好鐘意
大約半個鐘の路
我地就到左燕京樓下
體左一下我地就繼續行
之後就又去左長發邨美食城買左D野吃
最後就翻左屋企~\(≧▽≦)/~啦
|