| «‹ June 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 4 日 星期一  |
玩/生日  |
分類: 未分類 |
今日放學我同倩婷、羽玲、陳永康and吳宗軒去左玩
我地經過籃球場嘅時候我見到一個男仔——冼文軒=]
嘩!我超開心啊!!!!!!^v^
我NNNNNN多年冇見到佢啦
我種記得五年級嘅時候佢同我同一間補習社
PS;;佢之前同我同一間學校,佢六年級=)
佢宜家好似讀緊燕京
之後我地去左吳宗軒嘅屋企
佢屋企都幾整齊-.-
有一隻狗:]
有一張好好坐嘅sofa^_^
有兩台電視:).. .. .. ..
玩左一陣就落左樓玩千秋
之後我就翻左屋企
晚上十點左右~
“叮噹”
一開門就見到陳永康
PS;;佢住係我屋企嘅 隔離行,所以好近
見到佢攞住左兩個蛋糕仔
原來今日係佢家姐生日
所以攞左兩個蛋糕仔彼我吃
我見到有兩個蛋糕仔
我就彼左一個彼雯姐食
個蛋糕仔超好食^v^
多謝哂!!!
祝佢家姐——艷玲
生日大大大大大大大大快樂!!!
成績愈來愈好!!!!
By:艷玲
我同佢家姐同名
但不同姓
好巧!!!
|
|