今日有英文補課=)
Miss Wong叫我地合作一齊做TSA
有6B、6C、6D班
羽玲and Mimi就唔想合作一齊做=[
甘算囉 .v.
我同倩婷、豆釘、翻薯舅父and何嘉榮一齊做
我同倩婷就負「擇」查字典
四個男仔就做答按=]
我地兩就好似佢地嘅袐書
四個男仔就係我地嘅Boss
佢地叫我同倩婷查咩就查咩-v-
做左20分鐘終於做完啦:)
結果好多到錯T^T
包尾
但我地都好開心
錯又笑
對又笑
都痴線嫁-_-
但因為我地有努力做過好開心
而且又係分工做
所以比起自己一個人做種高興.>v<.
放學軒仔冇等我地有D唔舒服=(
但唔緊要啦
翻屋企之前
倩婷又教左我幾個手語
耶!又學多左幾個啦
我宜家識做:爸媽、兄弟姐妺、好靚/好柒、男女、同學、朋友、你去邊.. .. .. ..!?同埋一D普通句子
真係要多謝倩婷^v^
多謝你啊!!!
|