今日考普通話5系好難=]
首先考筆試
甲 )
考list
容易啦
聽野姐
除非你隻耳係聽5到野啦-.-
乙 )
考寫
有DD難.但都ok
之後考口試
讀d野姐5難
放學之後又1班人1齊去行街
本身有好多人1齊行
但有d人要番屋企但d又要.. .. .. .. .. .. .. ..
所以行下行就得番我.婉兒.高兒anD寶兒
食完野之後
我地就去左玩夾公仔
果到d野到要彼$2
但高兒5小心放左$1落去
但都得囉-0-
之後就1直都系放$1
其實有d賤
但是但啦
玩左大約$15
最後都彼boss知道左-v-
唉.. .. .. .. .. .. .. ..
明天考英文
考埋明天.後天anD下*1的聯歡會就放假
哈..哈..哈..哈..
|