今日考英文作文
冇溫過._.
早上07:11:59番到school
好早好早=)
P.s;;我地school 8:15先遅到(考試時)
D人(1B女仔)到未番
到左大約7:25先有人番-_-
8:30開始考.考到9:15放學
D人考左廿十幾分鐘就考完
me too
考完好悶囉
D人考完就[死]哂(訓左)
放學本身想去行下
但D FD話老師好似會去查
所以就番左屋企
番左屋企~
冇人
之後媽咪call我 叫我 anD 佢落街食(佢系FD屋企)
番左home~
睇TV
睇左1陣好暈 anD 少少燒~.~
之後訓1陣
明天考歷史
間單啦
哈..哈..哈..哈..
考埋聽日就考哂
要+油
|