終於有假放啦=]
我D FD都放左好幾日假啦
下午倩婷黎左我屋企挽
之後坐車去左M樓
P.S;;5..5..5..羽玲屋企樓下嘅平台花園(長安)
M樓有好多好多之前嘅回憶.. .. .. .. .. .. T^T
例如:牙威、餅乾(5食得-_-'')、某D男仔、放學/放假.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..
之後羽玲都黎埋=)
系M樓痴左一陣走左去商場買.. ..
幾好食^v^
只系食過一,兩次
之後我地三個挽左一個下午
食左好多野
放假第1日就同兩個超級好友1齊過
好開心=]
5知聽日會點
想上山挽=]
5知班男仔得5得閑呢?!
|