| «‹ January 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 3 月 5 日 星期四  |
| 2009-03-05 |
分類: 未分類 |
終於拎到個孖day了.....真係好丫可以訓了..............
甘晚出左去同牙庭同埋Lester仲有蘿白打機.......真係超好玩
好耐冇玩得咁高興了.......丫............跟著又勁打喪屍........由10點玩到第二日3點.....真係頭都爆
不過之後要再玩又要等好耐-333333333-
跟著走果陣落大雨lo= =又用左35蚊買把ok遮.......=33333=..........今次我冇呃老婆架- -
佢比我先打架xdddddd
番屋企坐左一陣........超舒服,,,,,,真係好攰.....勁想貼塊"殺龍巴斯"跟著大叫一聲
「~~~~~~~~~~丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~」.......跟著訓=3333333333=
|
| 發表時間:2009-03-05 05:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
係晏晝係學校圖書館用電腦啊'' 吾係上電腦堂啊'' 我宜家無電腦堂上架啦= =
|
|
|
IWAKI_ 於 2009-03-09 03:00 PM 發表:
-成日掛住打機-v-'
|
|