又生存多一日..........hahahaha
甘晚好彩冇前晚咁多人 總算過到 不過超攰 算....每日都
係甘 跟著放工去左打一陣機 唉 對面太勁 不過教到牙銘
玩好 希望佢快d學識 咁樣又多個信長痴......xdddddd
最後都講左俾老婆知我去左打機 佢反而好開心 跟著同佢
食lunch 對唔住丫 始終都有想呃你既念頭 返到屋企又唔
係好想訓...................又係甘 應該訓又唔想訓 丫係丫係丫,,,,,,
反屋企果陣撞到雲雲,,,,,,,,,被佢話左一句衰仔就閃走左 都唔
係好知咩事=.=悶..............早抖
==============================================================3=
世界在變
只有我對你不變
==============================================================3=
←估下咩黎 岩岩同老婆食既 二人set lunch其中一樣 個樣超正咁 原來只係
炸薯餅 悶=.= 成個二人set lunch要80蚊lo= =反而最好味係呢舊野= =
|