甘晚又係極攰....又係最後爆seed死左個floor出黎,,,,,,唔得了
宜家每日見到奇璋都超火,,,自問我唔係做到最好...但奇璋=_=......唉
跟著同加仔打機,,,,,,場場win晒 心情大靚 番到屋企 heahea下咁= =今晚難得放假....唔想訓....
但係又好想訓.....我講咩-)(-.................
=======================================================
我是個基督徒
在4個月前的今天
神把您賜給我
我從此不寂寞
看見您笑了
我不累
神愛我
在我的生命
加了您
|