| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 7 日 星期二  |
| 2009-04-07 |
分類: 未分類 |
好野丫.......有假放了........有得訓了.......-3-
訓左14個鐘 起身 又釣魚竟然.......咩事.....跟著又開電腦
老婆個牙媽唔俾佢出去...........又屈係屋企
D FD叫我出去 去APM喎...........係沙田去觀塘 話近唔近
坐埋佢好過 玩到4點出去食D野 屋企冇人 有少少驚....跟著又訓=_=......
好似個宅男咁今日@_@.............不過又幾舒服 跟著放假又到下個
禮拜既事...........仲有發現左一樣事 原來我怕黑......
咁晚半夜去廁所 冇開燈 望到塊境 個心離一離 都未屙 就出番去開燈
先再黎=_=""""""""""""""
跟著再訓..............早抖
|
| 發表時間:2009-04-07 05:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
瞓2-3鐘..=口= 不是吧,,晏教我都唔夠哩"xDD
|
|