| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 25 日 星期一  |
| 2009-05-25 |
分類: 未分類 |
從前有隻大笨象...佢係河邊吸水xddddd
番工真係好開心有時....但係可以維持幾耐,,,,,,
唉.......牙堂丫 7仔你估我冇諗過咩.........
但係.........唉 我都唔知我等d咩-333333-
仲有 你真係好忍7低能 男仔之家咁都有架咩
又冇範勁過我 串???? 讀多幾年書先拉
"死啦d青春豆"=3333333333=
~~~~~~唉~~~~~~~~~~~~~頹
|
| 發表時間:2009-05-25 07:10 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CaT0ng 於 2009-05-31 01:48 PM 發表:
Cm
|
|
|
CaT0ng 於 2009-05-31 01:46 PM 發表:
Cm
|
|