| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 4 日 星期二  |
| 2009-08-04 |
分類: 未分類 |
啊哈哈~~~~~~~估唔到美國都上到qooza架wo
仲打得埋中文 超得人驚尼...........
塔13個鐘飛機吶........悶到作悶 作悶到嘔 嘔完訓 訓醒又再悶
超辛苦.............而且特登去飲lor- -又唔係好fd
老豆老母話去得就隨手去埋旅行
睬佢都傻 所以就自己番黎lor
不過坐隔離個個都係香港人 吹左幾句做埋朋友仔 交換左電話lor
番左黎香港 感覺始終最好 我愛香港 除左日本xddddd
-------------------------------------------------------------------------------------------=3=
初嘗掛念滋味
茶飯不思
只想起您的右手
您那貼心的慰問
只願 我倆望著同一月亮
分隔兩地
月圓不變
|
| 發表時間:2009-08-04 11:18 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|