| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 11 日 星期四  |
| 2010-02-11 |
分類: 未分類 |
成兩個月冇打果=_______=
打番怪怪地.............日日放工就訓 訓醒就番工......
攰爆 總算吐氣揚眉
好似個電車男咁............搞到老婆都成個毒女咁
打機打機打機xddddddddd...........
不過人儲到錢..........連埋個聯名 成12000萬啦........
不過有成4000蚊係老婆仔d零仔
新年 超熱 超唔似新年
老豆老母話要番大陸 超唔想番 老婆話跟埋去=_____="
大欣 芝士 薯片 金剛 對唔住 真係冇時間
等我有時間 沙田五天王又去哈人 等我=______=
想做好多野 冇時間
-------------------------------------------------------
您是我的空氣 你令我一生掛念您
|
| 發表時間:2010-02-11 11:38 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
-ゝ ★× CoMm3)nT~~!! 接好啦!!! 3 2 1 (~~~~~情人節+新年=大大大快樂xD~~~~~) 唔理你接唔接到 都記得要回要回要回同要回ar!!!
|
|
|
-ゝ ★× CoMm3)nT~~!! 接好啦!!! 3 2 1 (~~~~~祝+情人節+新年=大快樂xD~~~~~) 唔理你接唔接到 都記得要回要回要回同要回ar!!!
|
|
|
-ゝ ★× CoMm3)nT~~!! 接好啦!!! 3 2 1 (~~~~~等等!!我識背ABC la0v0~~~~~) 唔理你接唔接到 都記得要回要回要回同要回ar!!!
|
|