歡迎光臨`睇岩可以試~^.^~
日日返學,d測驗又多到死. 又吾係會exam 第一喎... 我exam主打中,英,地,I.S算了.. 其他科? 得過且過吧;] 6月開始溫書... 我相信...今次既exam... 我一定好第一 ^o^ 唔洗出我一成力~ v__v 呵`