今日係六月十九號, 依然生存係地球....
今天早上,仰望天際,無處不在的小鳥依然繼續傲翔地飛... 心神彷彿處於其中. 但是...突然感到不安,,原來...急尿!!!!!!
之後下午就同老豆出街買野~@v@ 知吾知買咩?冇錯! 就係跑車一部~ 路程一直都好眼訓-.-"""
返到屋企.,.. 就玩MSN lu!~^___^! 玩呀...玩.... 玩完再玩~~ 感覺吾錯嫁!! 呵呵@@
聽日就父親節喇~有d人好孝順@@買野喎*[]*~ 但係我冇=.= I am forget T_T" sorry Dad"
各位!! 父親節快樂喇```
|