柏哥網站

歡迎光臨`睇岩可以試~^.^~

您已經停留左
無奈...! *o*
mike1c
暱稱: 異界宅男
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
qooza,,好耐好耐冇打@...
病左......
近排好多野煩...
踢完波~ 再去玩@@!
好耐冇打lu~
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 491
今日人氣: 14
累積人氣: 1918
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 24 日  星期四   晴天


各位1C的同學.. 感動 分類: 未分類

1年, 就這樣過去`當初發生既事真係多不勝數...... 這就是我們1c的回憶~

係呢一年,我認識到一班同我共渡患難,出生入死,越過高山,走過海底既好朋友!! 佢地陪住我起樂,失望,同我傾心事的對象.~.~

就係"和合信"小弟弟啦,,(當然除了和合信成員以外都係啦>.@" ) 佢地呢一年真係我既知深好兄弟.."我真係要多謝你地~!

開學個時,我鍾意左個女仔,E+我竟然得左 xd。。開學我坐果個位,,真係非常困擾.....果個就係xxx, 哇.,..住坐我隔離,多嗲到你煩厭不得!!>__<" 之後坐我前面,我仲好記得係曾紅升,,佢真係好少發火,佩服..佩服!!

開學坐我左邊個位~就係候小姐啦! 哇..有時我同曾升講佢兩句,佢塊面即刻180度轉變....苦瓜乾.-.-" 盡量唔好激嬲佢了~__~"

數月後,掉左個左下角位.. 我仲記得坐我左邊既係利芷欣,佢性格係唔同其他人...係比較有火既狀態.! 勁到你丫..無啦啦拾到支塗改液,佢就咁岩好似冇左支,咪讓比佢囉~.~

E+你支塗改液仲係我度@v@" 幾時拎返喔?*o*我還記得坐我右邊的女仔,他就是"飽脆而",佢真係好攪笑...當我同升戈放大隻眼望實佢,佢就好似咩都做唔到咁-___-"呵...又話咩咩刻服到*[]* 同埋,,,佢狂

比我地昆....哈.!!

坐我前面的羅家傑~他是被老屍掉位的....上堂和我配音...玩笑..吹水~我也會記住得一清二楚@v@" 

我仲記得羅傑左邊的人,他就是"了永而",佢之前鍾意左呀洪少..E+竟然........ =_=" 希望你有新歡囉.... 

我之前...係學校,,竟然喊!就係因為我數好低分,+上比人嘲笑.超難頂>o<個時我仲記得有個女仔喊,記住喔..一次分數不代表一切!! 好彩有班1C幫我鬧佢地炸>o<~謝謝各位陪左我一年!, 

 

 






訪客留言 (返回 mike1c 的日誌)


petpet1015 於 2010-07-05 11:03 AM 發表:
你去死啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦~; )
Posted at 2010-07-05 12:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyotsoi507 於 2010-06-26 11:16 PM 發表:
c0mm3nT;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



c859232290 於 2010-06-26 06:23 PM 發表:
我愛你啊!!
柏柏豬!!
1c is best!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vickykiki520 於 2010-06-26 05:11 PM 發表:
CM!!忘記過去既事!!!好好過而家既生活!!!好好珍惜呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係喔∼
Posted at 2010-06-28 11:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



coco_bon 於 2010-06-26 02:46 AM 發表:
michael me la ><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝 thx, ThZ
Posted at 2010-06-28 11:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cindylee2312 於 2010-06-25 08:23 PM 發表:
我要考慮一下,
應唔應該砍開你十八舊,
拋落大海餵魚!!!!!!!!
扑街!!!!!
食屎!!!!!
屌你!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

火爆人既性格開始顯露左泥la bor~ 你唔係淨係識得果招"小心你細佬不保" 嫁咩?
Posted at 2010-06-25 08:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cindylee2312 於 2010-06-25 06:22 PM 發表:
屌你,我想殺左你呀!
6月28日我就去裸番支塗改液,
xp!!!!!!!!!
PK!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無任歡迎~
Posted at 2010-06-25 06:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



petpet1015 於 2010-06-25 05:32 PM 發表:
玩我玩到好開心啊可!!!!>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

昆你感覺都唔錯嫁~!
Posted at 2010-06-25 06:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



girl_cherry 於 2010-06-25 05:31 PM 發表:
CM,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MIuYee0730 於 2010-06-25 03:30 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]