歡迎光臨`睇岩可以試~^.^~
ha! 琴日同佢地去大唱k歌,一定去; ) 有人請xd 1:30 - 6:30, ,喉嚨沙哂- -" 情歌,快歌,rock歌通通都有!!!! 一個字:爽!!!!! 哇!無計, 有人生日,佢請我,我唔去咪好唔比面?咪去囉;] (說笑而已) 哇...唱rock歌, 癲哂!!!~ 揸緊中指,,強,紅唇烈焰......唱到沙哂
後尾,食生日彈糕....好食^v^ 最後走人~ 大半日都起K room過-___-!! 不過都好爽*o*!~