今日,朝早返去散學禮,比我預期中冇咁悶~^oo^
完左散學禮,返課室...講左好多野,,其中講埋頭髮-___-"
咁岩我今日jai左頭-,- 唉,仲jai到好狠...佢話緊男同學d頭髮個時,點會少左我- -?
唉,,, 之後就派成績表...我一般般滿意..唉!!!全班16啊!退左兩名...全級70T___T
唉,e+係度唉都冇用,不過,已經盡力啦^^! 我側邊個雞人超勁- -" 佢好大可能入精英班.. 頂! 分班結果又要等到23號..
之後放學,心情唔知點解好down v__v...之後心情漸漸回復開心的我*[]*
其實我都唔洗咁苦惱丫...地球只係太空既一粒沙都不如,而我地就係地球人
我地咁渺小,,咁小既事就唔好令自己咁苦惱啦! 一如以往,CM!!!!!!!^_^ plz!~
|