今日,一起身...傑少打尼:喂!升哥問我地踢唔踢波啊...
我咪口快快咁話:哦...(其實我今日諗住留起屋企做暑期作業- -)
之後終於約到一大班出尼,我,傑少,升哥,希哥,賢哥,亮哥,杰哥
烈日當空之下,永恆的陽光反射出我們青少年澎湃的氣息~~!!
踢下..踢下...大家係度搶波,希哥同我對敵既,,佢一腳西埋尼,,啊!!!!!..(痛苦中..)成粒波中哂個肚到- -
希如果一攞到波,一定大腳亂踢-.-''有三球波都比佢踢左落街...- -
第二次波中肚,,呀傑少~佢好猛@_@ 狂"嬲"波,嬲下嬲下...用力一踢,,啊!!!!!!(再一次痛苦)又中肚- -"
之後去左買野飲,嚴重缺水!!!!- - ,,論留做籠~自由籠@_@!!!
最後,個個都拖住疲乏既腳步回家......狂飲水...飲水........
|