歡迎光臨`睇岩可以試~^.^~
廿三號!!! 就係幾重要的日子~就是分班結果*o*! 全級70...會入咩班!? 你,我都吾知~ 我淨係知我升上F.2 ;] 量,傑有可能同我一班;D ..我希望可以同佢一班啦...v_v~冇咩機會._. 廿三號個日我必會打返篇blog呼應返呢篇blog~~ 希望大家入到好班~ 講到這裡" bYe~ CM~!!!cm