永遠不分離
mike2d37
暱稱: ForGet丶希希 mike
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
寫寫心情 沒什麼特別....
2011-02-09
2011-02-08
2010-11-01
2010-04-16
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 276
今日人氣: 1
累積人氣: 1661
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


溝通 分類: 未分類

今日都過得既好.既開心,

今日去做上義工堂,最後講既野令我印象深刻,

溝通!!~

我個人認為人的情緒變化同溝通有莫大的關係,

就好似我之前我.靖欣同MOMO既事.我認為都系溝通的問題!~

可能我地就系物溝通,令到問題越來越難解決,最後經過道歉(都系溝通)講翻

最後雨過天晴,今日同佢就根本無隔膜,我都唔希望朋友之間面左左!~

我認為溝通系好重要,由出生你講第一句爸爸媽媽開始,到你長大溝通根本就唔可能缺少,

我認為 親情. 友情.愛情.既基本單位都系由溝通而起,

親情無溝通就根本系無可能,溝通也系親情建立既緣由,

友情系經過溝通先可以唔溝通而結識朋友,唔通同一個陌生人講不如我地做朋友咩!~?

愛情唔溝通根本唔可能識到自己的另一半,就算識到都會日日吵,何必呢!?遲早算必定!~

我都同意通過吵架之後可能會令大家的感情更進一步,但日日吵就一定唔系

另外我覺得另一個要素就系信任,要有信任大家就不會有隔膜,我亦好信任我的朋友,

經過好多經驗我發現發脾氣系無辦法解決問題既,到頭來都要面對,睇戲遲定早姐,

你地可以嘗試自己冷靜下來后,想清楚,真的想清楚,你地發脾氣可以嘗試去睡覺,

醒來後自己的腦袋是比較清醒的,嘗試去想想,就算人地做錯了,都可以大方D去原諒人,

因為遲早都要面對,何必要等呢,我認為朋友.親人.甚至愛人少不免也會吵兩句,大家

只要溝通我相信到投來也會和好的!~都系個句老話多一個敵人不如多一個朋友!~

你地話系唔系??~(☉_☉?)   ↖(^ω^)↗    ╭(╯3╰)╮






訪客留言 (返回 mike2d37 的日誌)


ViannMokMok 於 2009-10-07 06:59 AM 發表:
cM =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sinyi0620 於 2009-10-06 09:18 PM 發表:
溝通好重要
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hut_siu 於 2009-10-05 07:39 PM 發表:
CM...=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx
Posted at 2009-10-05 08:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kakicarol 於 2009-10-05 07:33 PM 發表:
有時溝通真係幾重要既...
cM..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯
Posted at 2009-10-05 08:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]