琴日7点幾起左身,
之後打左陣機,
到左8點30翻去學校,
系籃球場打左陣波先上樓上,
先知老師換左,老實講
今日呢個miss比之前識教好多,
不過辛苦左,上堂多左野做,
之後去做穩紋龍,杜潮去左賣旗,
佢地系敢威逼+利誘要我買旗,之後就買左啦,
賣完就破做產,╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮鄙视你地!
不過幾有意思,成身貼紙,之後就一起打波,
到做12點去交旗袋,見到miss許一家人,
之後三個男仔就搭輕鐵翻屋企,
途中,我地狂系到講對方中意既人既壞話,勁開心不過有D kai-_-|||
翻到屋企,得自己一個,想了很多,我好中意得自己一個人既時候,頭腦會清醒好多,
學業.家人,自己中意既人.朋友
當中有開心既,唔開心既,要反思既地方都系我腦海浮現,
見到自己既朋友可以有情人終成眷屬真系好開心,
但我唔知點解會妒忌,
我自己一個好空虛.寂寞
不過我相信我一定可以穩到一個自己真系中意既人,
系到再一次恭喜XXX同XXX啦,你地兩個好襯,
不過兩個都好怕丑,真系笑死我!!~(@^_^@)~
我地成班都祝福你地兩個!!(*^◎^*)
|