今日派左试卷
成绩一般般啦有好有唔好
中文閱讀53.5/100
緯恩小朋友高過我
真系唔訓氣啊,不過都恭喜佢
真系一鳴驚人!
數學59/100+20再乘以0.7
成績就唔理想啦的個61.3/100
英文未派無可能合格啦
化學都考得唔錯85.5/100
中史系我預算之內86/100
至於其他都未派
今日放學問左生物同通識
生物7字頭可惜阿sir話雖然算唔錯
但佢希望我下次再刻意考好D
仲叫我好好睇題目同檢查試卷
真系唔錯既教訓,頭三甲應該無粉啦
通識波波話我考得唔錯,分數如何聽日先知,
最後仲有物理64/100
全班物理頭兩名我都估到
就系LKL同靖欣真系物理達人啊
哎輸被你地添!~
仲有豆丁 我真系真心中意你,
不過你都唔系太信我,
不過唔緊要,我會用時間證明被你睇我對你既真心!!~
我愛你!~
|