| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 1 月 8 日 星期五  |
| 赖杜潮系我偶像啊 |
分類: 未分類 |
今日成日既焦点摆系放学去天體睇我既偶像
潮哥打籃球,第一節佢2射2抄,
我心想我既偶像邊會敢死啊
之後啊sir收起左呢個皇牌,
之後我地贏緊21;5
之後都系一直領先,
到左第3節啊sir,
派佢出去鎮壓市民,
以為去話佢自己系衝鋒車!
所以系鎮壓.....
佢系兩分鐘之內射入了1個2分
2個·3分超帥,我地都哎左出來
之後我地3個羅文 我 ben 等杜潮換衫
之後佢左打波,最應該黎既無黎
玲玲!~~~
之後我地打波 凍都發癲!
之後我地個個都系到講爛笑話!
個個都同小儀一起挖礦...
我地o曬羅,
不過阿良擦傷了,
打完我地4兄弟一起翻屋企,
我地4個既情誼一定不會變得 系5個
兄弟情義勇不變
不過賢仔因為星期三無練波所以無得打
今日真系過得好爽,好開心啊!~
賴杜潮你系我偶像啊
|
網主回覆
thz bird bird Posted at 2010-01-08 11:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2010-01-08 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|