快考試了!
希望全班可以升班!!!!!!!!!!!!!
mike_kit
暱稱: mike
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暑仔炒第二車.....
人生第一次參加拳擊比...
人生第一次炒車!!!!!!...
煙花
不開心!!!!!!!!!!!!!
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 43
今日人氣: 9
累積人氣: 960
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


學車的第一天 分類: 未分類

早上七点起身八点去學車..有布暑..張聖華陪同我一齊去..由布暑炸車送我們过去...心情有d緊張..炸車途中...我坐在車後面...坐座容容爛爛坐得勁唔舒服..还有三支大蒸餾水陪我坐添...真是何為一人三水陪同遊車河...坐在車上的我突然感覺到車上的快感..以為發生了咩事啦...完來係布暑個傻仔同人地斗快..係到同人斗車..客鬼死我...車速高逹每小時120公里...睇洛去只係一架125电單車...布暑跟住架电單車尾..佢架強而有力的車子壓迫住佢..以張聖華就一邊食腸粉一邊睇戲..終於斗完一番激烈ge賽事後..布暑勝出了...我心念人地只係一架電單車..而你係一架私家車..人地点同你斗呀...車(痴)線架...到逹目地了...以為有得學車啦..結果個師父同我講..哎呀你第一堂黎學車呀..我說係呀..他說第一堂要教你好多野架喎..我以家又唔得閒..我要去幫d人考車呀..你中午先過黎啦...我當場o曬咀..下唔係呀痳..我甘早黎都無得學車呀...接著死氣沉沉地番回屋企教訓等到中午先去學車...

 






訪客留言 (返回 mike_kit 的日誌)


REG1NA 於 2009-06-13 03:50 PM 發表:
- 一額汗......
- GOOD LUCKY WITH YOU
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你講緊乜英文呀???
Posted at 2009-06-14 04:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





自訂欄位(一)
尚無任何內容
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容