早上七点起身八点去學車..有布暑..張聖華陪同我一齊去..由布暑炸車送我們过去...心情有d緊張..炸車途中...我坐在車後面...坐座容容爛爛坐得勁唔舒服..还有三支大蒸餾水陪我坐添...真是何為一人三水陪同遊車河...坐在車上的我突然感覺到車上的快感..以為發生了咩事啦...完來係布暑個傻仔同人地斗快..係到同人斗車..客鬼死我...車速高逹每小時120公里...睇洛去只係一架125电單車...布暑跟住架电單車尾..佢架強而有力的車子壓迫住佢..以張聖華就一邊食腸粉一邊睇戲..終於斗完一番激烈ge賽事後..布暑勝出了...我心念人地只係一架電單車..而你係一架私家車..人地点同你斗呀...車(痴)線架...到逹目地了...以為有得學車啦..結果個師父同我講..哎呀你第一堂黎學車呀..我說係呀..他說第一堂要教你好多野架喎..我以家又唔得閒..我要去幫d人考車呀..你中午先過黎啦...我當場o曬咀..下唔係呀痳..我甘早黎都無得學車呀...接著死氣沉沉地番回屋企教訓等到中午先去學車...


|