$:我不要貨.只要錢;我不愛他.只愛你(k)! - QOOZA BLOG 網上日誌

 

2009 年 10 月 12 日  星期一   時晴時雨 
               
 
2009-10-12  傷心 
分類: 未分類
 

今日

H堂

間書

間完書

之後

阿sir就話教完個課

無奈~~~

G堂

教新書

小息完

叫人安靜

MO XX竟然話自己無 I.T.Prefect(5知有冇spell 錯)

我都知啦

佢只係I.T.

以為自己係Prefect囉

食屎啦

仆街

IS堂

做實驗

then

教書

MU堂

教書

午息

介紹壁報

我地個boad空桇

又5知邊個人講

亂晒囉!!

E-Oral堂 (1)

有個鬼老黎教我地

都5明佢講麥~~~

E-Oral堂 (2)

改做Miss Leung 教我地

佢教得勁好囉

我竟然明佢請麥囉

YEAH!!!

班主任堂

全班俾人鬥

因為

個boad冇野

聽日

Miss Leung 又5返啦

唉!!!

放學

補底

完左

同★Wing,★敏,★君

一齊去食KFC

食完後

勁飽

返屋企

無功課

做晒

上網

係甘

拜拜!!~~~

 

 

 

                     

 
 
★新鮮出爐~  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
 


mike_pinky
暱稱: ;> 〝Ms, mAn[♥]:*
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
0 o 海 綿 x 寶 o 0
訪客留言
最近三個月尚無任何留言