今日番去吾使考中屎^_^。話咩寫吾到字。。。。系人地考果陣瞓著左-。-本中屎都吾見左。。so話手痛。。。 跟住geo聽個啊sir廢
up。。 吾使考既就吾好up咁多啦。。。
不過就算考我都吾溫架啦。。。eng作文。。。本來想講手痛吾作-。-不過算啦。。比面個賤lai。。。ethic堂就1時聽書。1時玩釣魚
online。。跟住終於等到最中2既comp堂。。同calvin&lam佑伶左1大包糖去eat。。我地同何伯食到死。。。。跟住ms井發火。。比
人伶左出去企。。去玩電話。。。條友跟住行過來問我系咪食野-。-學jason果招。。打死都話無。。。跟住比我串走左。。。唉。。只
手虧左。。。個個都問我系咪扮野。。痛架大佬。。勉強都寫到字。。但梗系話寫吾到啦。。吾使溫個中屎wo。。。 只手咁都吾知點
打學界。。。。。今日個肥西今日又比話。。。。抵死啦。。。
愛 情 從 不 是 遊 戲 ,, 我 愛 你 是 真 的 ; ! ` 不 得 不 承 應 ;; 我 最 愛 的 是 你 :) 我愛冰 冷的你 |