今日番學又落雨= =..不過好彩之後都細番少少@@!~
番到學校做左maths ws..之後英文堂SBA..都唔係咁好..唉

then中文堂...miss江比人激到喊
不過之後都平靜番d喇.........
geog就落左去6a班房上...測驗..默書..三堂geog都係做呢d...shit!!!!!想死
最後一堂就上VA..haha又係冇做野...同琳坐..影左佢張版畫xdddddd"~~good good丫

放左學之後就去交geog file..比miss choi彈返轉頭..不過預左^^........
then番到home都7點幾...之後就開左電腦msn啦...好攰糾呢排..要訓多d先得

聽日打班際..一定要win丫!!!!
|