miki01163
暱稱: `:]
性別: 女
國家: 香港
« January 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
悶,,掛掛*
考試最後一天*見唔到�...
每天如是....=/\="
等等等,,考科學*科技....
悶...考中文..
文章分類
全部 (162)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Terry Xanga*
ar朱 Xanga*
ar雪Xanga*
ar華Xanga*
do輝*Xanga*
毛忽Xanga*
牙紫xaNga*
自己個Xanga*
金魚Xanga*
相薄*
針針Xanga*
細鬼Xanga*
細蕭Xanga*
魚琪Xanga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 50
今日人氣: 2
累積人氣: 7269
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天
##topic## 驚訝 

今日簡直係無聊ar*.....
番學...小息..."
算啦...都習慣佢既每一個動作架啦,,,"!!
呷咁多醋黎都冇用,,我又唔係佢邊個=3="shiT"*****!!
LUnCh,,"=3=,,,
科學堂...解剖牛眼=v=超核突.....**
唔敢睇呀"-3-"之後就....放學,,=3=
去左206等雞雞佢地放學.."!

我而家身處206唷=3="

好想要3樣野**

1.俾佢錫我***

2.錢$$$!!!

3.碟********

when to write︰2006-05-10 03:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天
##topic## 驚訝 

今朝好煩的起身,,"換好衫衫...飲杯牛奶*
汁PE衫..圍裙*屌=3="勁火,,,搵左半個鐘都搵唔撚到條圍裙"
有D衝動唔想番-3-...咁岩係之前個書包搵番=V="
O晒....個天要我番,,我冇理由唔番,,同個天作對架...
咁就番左學嚕"
搭車車,,,超憎d咸濕佬ar"!!
架小巴巴仲有勁勁勁多位*!!!條類似麻甩佬既男人係都要坐我旁邊"
咁算點呀"?!再一次o咀囉,,"跟住都算啦,,"!
開車,,,條友仔,,,扮晒野咁...愈痴愈埋,,"都算啦,,!"去到轉彎位...有野佢唔扶,,"
扮野咁痴埋黎,,,一野摸左落我大脾,,仆街,,,忍不下去了,,"!
對住佢講:先生,我好似唔識你WoR,,,你覺唔覺你隻手好過份呢*!?其實你唔洗覺,,"我覺就得"!
請你宿手,,"如果唔係唔好怪我係小巴上高呼你的代號"*!】
跟住佢勁大聲咁話"小妹妹,,*你咁細UP緊乜撚野呀,,,屌你.."
邊有咁既人*!!!爆火,,'"我就係度同佢嘈,,,
【呀咸濕佬先生,,,我已經好有禮貌咁叫你宿手,,你偏偏係度罵我,,"
你牙媽個屎忽系,,,你癩上腦呀?!呢度咁多人...見你係香港人俾番幾分面子你落台,,"
唔通你唔鍾意落台?"喜歡突出"?!『咁岩到站』
對唔住,,我到站了.."你好好考慮自己既行為啦,,,咸濕佬先生..."!】
佢O晒咁望住我落車,,,超有快感""晨早留留就屌人> 3 <"
去到樂富,,唔記得左呢件事=V=都冇乜好提,,,"
就一齊開心的番學.."!
上PE-3-FucK"!打羽毛球*!?My  GoD*!!!!!!!!!!!
落堂=V=....塊面仔超紅"!!!出黎買野飲,,,!"
上英文MIs高叫我脫冷衫....彩佢都傻-v-"
唔講廢話,,!"
放學...陪雞雞上7樓搵MisS 胡,,ShiT*!!
見到陳S!R"死得-3-"好彩王S!R係度...
佢對住我唱歌=V="不過幾好聽的,,^^"
THeN"陳S!R同我講戲劇"咁咪聽下囉,,,唔通唔聽咩...
講左陣...雞雞見完MIS胡咁我地就走嚕,,,
去左接媽媽放工...我是一位乖女..."卡..."
之後佢話送衫衫俾我,,,去左西9龍.."
買完,,"陪媽媽去KFc食野.."有個婆婆問我路,,,我係乖女梗係幫佢啦^"^!
婆婆問完之後許DeE同鬼鬼佢地打俾我傾左陣,,就CuT線嚕,,,
許DeE你變左=3="!唔慣而家既你..."不過算,,我都當你係我最好既朋友^^"
鬼鬼都係我最好既牙哥>333<"!
番屋企...洗白豬..超級熱呀<"!!
ThEN食飯,,,,同琪琪傾左陣計,,"訓覺,,做功課"

******************完*********************

when to write︰2006-05-09 08:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天
##topic## 感動 

今朝,,好乖乖豬6點起左身,,"唔想食早餐"好早出左門口..."=+=
好白痴咁,,,落錯車=v="行左勁耐..."!,,,唉""我諗緊乜野"?!!
番到學校,,,同均均傾計傾得好開心....均均真係我最好既一個朋友>3<"
設計堂,,,唔洗問啦...都係最開心既,,"
跟住既堂,,,麻麻啦....都傾下計咁.."
唔講廢話,,,放學,,,大眼雞上pe...咁我去搵佢...
見到細粒就傾左計,,"> 3 <"!
同雞雞去m記坐左陣,,,"!
留屋企...乖豬的去洗白白..."食飯,,,
跟住同琪琪傾計.."傾傾下...牙朱同肥森,,,等等人...
add左我入去...過左冇幾耐=v=...許dEe又唔知做乜...
拉我入去****成部機hand撚晒...妖,,,最憎部機慢....
跟住頂mouse=v="!
唔講啦

***********************************************************

係屋企睇愛悄魔髮師個陣..."
超感動...大喊一場,,"個陣真係好好好好唔開心**
我好想好想再一次俾朋友重視..."而家俾我既感覺...
就係...以前同我好好既一d好朋友已經一個一個咁係我唔同既方向離開緊我,,"
估唔到自己會咁脆弱*唉..."
同琪琪傾計,,,"有少少開心架都..."之前唔會傾既野...呢兩日傾晒..."
我估唔到第一個令我笑既人係琪琪...
我真係想要一個知已...佢就同我講:我做你知已呀"
好感動...佢講呢一句..."

+上...我而家係鍾意一個冇可能有結果既人...."
我都知自己晒緊時間...但係我唔可以控制到自己唔去鍾意你..."
呢d野唔論到我去話事...'我只係搞清楚左一樣野...
我由開始到而家都只係愛緊你一個=3="!!

when to write︰2006-05-08 11:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]