2008 年 6 月 15 日 星期日  |
| 2008-06-15 |
分類: 未分類 |
今日係小妹
的生日~ 
勁開心呀...
叫左寶寶同顯哥
出去街玩 
寶寶同顯哥搞到我肚痛
因為佢地勁好笑 
我今日勁開心呀~
好多謝佢地 
佢地成日陪我
真係我最好嘅fd牙~
我呢世都5會忘記你地架
====> End <====
KR 2-2
|
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
| 2008-06-12 |
分類: 未分類 |
今人全班特擊
受書包....
我帶左5本漫畫
收5到
比佢地收晒
記左個缺點lo~
屌 ! ! ! ! ! "
佢記米記
記名十個百個
都無所謂呀
但佢要我老母簽名lo~
正仆街 
今日頸黑仔.....
食屎La~~~~
===>完完完完完<=== |
2008 年 6 月 11 日 星期三  |
| 2008-06-11 |
分類: 未分類 |
留校Day2~~~~~
冇咩好做 唉~
係小息度
成班男仔走晒過來玩
也有12個女仔
跟住
我拿晒D糖出來
全部過來搶
(最多同最快緊係D男仔la~)
我竟然無得食
心佢地搶晒
頸無奈lo (=o=")
又到左自修時
頸悶 
過左一陣........
通識阿sir
帶某D同學落去
do晒D电腦功課 (包括me)
就敢5使自修半粒鐘la~
Ha Ha~
我係米好賤呢?
嘻嘻嘻... 
Bye Bye lo~
===>完<===!!
|
2008 年 6 月 10 日 星期二  |
| 2008-06-10 |
分類: 未分類 |
今日係留係學校
自修第1日....
today我地係英文堂
發現1隻蜘蛛 (冷汗)
跟住肥官狂叫
[有蜘蛛呀,蜘蛛呀....]
無奈lo~
過左一陣...
佢5知係經過頭
成個人由將"椅子"上
D左落地下 
超O嘴wo~
成班都係度笑
連Miss都係 
跟住到左普通話堂
超Happy lo~
同佢1路講野,1路笑
好開心
佢係我中1的
最好fd!
thx for looking=]
===>完<=== |
2008 年 6 月 8 日 星期日  |
| 2008-06-08 |
分類: 未分類 |
下個星期
我地因要考試
放學後要
留校溫書呀
實悶到死 |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|